Service si Garantii
Dragi Clienti,
Dorim sa va confirmam, si pe aceasta cale, ca marcile din portofoliul nostru sunt din clasa premium si au in sortiment produse fabricate dupa standarde inalte de calitate si control al fabricatiei. De asemenea intrarea lor pe linia de fabricatie este aprobata numai dupa finalizarea tuturor cercetarilor tehnice, a pasilor de proiectare, a testarilor si a procesului de certificare si omologare (acolo unde este cazul).
Cu toate acestea se poate intampla, in mod ocazional, ca unele produse sa prezinte ceva probleme. Majoritatea acestor probleme poate fi rezolvata daca aveti in vedere recomandarile producatorului prezentate in manualul de utilizare sau pe pagina sa de internet.
Alte probleme pot fi rezolvate prin accesarea programului de garantii oferit de fiecare producator in parte si va recomandam sa cititi in manualul de utilizare sau pe pagina producatorului, termenii si conditiile de garantie acordate produsului dvs.
Va rugam sa retineti ca procesarea cererii de garantie este posibila numai daca ne trimiteti o copie a facturii si a certificatului de garantie (pentru aparatele cu functionare cu gaz sau electrica) – in acest sens va rugam sa utilizati butonul de incarcare documente din formularul de mai jos.
Prin garanţia oferită nu se aduce atingere drepturilor consumatorilor prevăzute de OUG 140/2021 şi OG nr. 21/1992.
Pierderea certificatului de garanţie şi documentelor de achiziţie generează pierderea garanţiei.
Remedierea deficienţelor conform certificatului de garanţie şi legislaţiei în vigoare se realizează în termen de 15 zile de la constatarea acestora de către reprezentantul vânzătorului.
Garanţia se asigură în conformitate OUG 140/2021 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, cu modificările şi completările ulterioare, şi Ordonanta Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, cu modificările şi completările ulterioare.
In cazul unei reclamatii, indiferent daca este sau nu o cerere de garantie, va rugam sa completati urmatorul formular: